5 Mart 2010 Cuma

Haiti Halkına Yardım ve Dayanışma Zamanı

Avrupa Sol Partisi Haitililerle derin üzüntülerini ve tam dayanışmasını vurguluyor. Depremde yüzbine yakın Haitili öldü ve milyonlarcası yaralandı ve evsiz kaldı.

Şimdi Haiti halkının cesaretine saygı duyma ve herşeyimizle yardım etme zamanıdır. Haiti halkının yaşamını ve toplumunu yeniden inşa edebilmesi için yardıma ve dayanışma ihtiyacı var. Savaşa ve şiddete değil yaşam ve demokrasi hakları var.

Geçtiğimiz 50 yılda Haiti askeri diktatörlükler, çokuluslu şirketlerin sömürüsü, CIA destekle askeri darbeler, siyasi cinayetler, aşırı yoksulluk ve ABD’nin askeri işgalleri tarafından yıkıma uğratıldı. Son olarak bu deprem Haiti’yi daha çaresiz bir duruma götürecektir.

ASP sizi deprem kurbanlarına yardım amacıyla tüm dünyada harcanan çabalara destek vermeye çağırıyor. Bağışlarınız afet kurbanlarına yardımcı olacaktır. BM’ye yardım edin, Haiti’ye yardım edin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder